advisering

Advisering

bemiddeling

Bemiddeling

coaching

Coaching

training

Training

  • PERSOONLIJKE EN ORGANISATIE ONTWIKKELING
  • OPTIMALISATIE
    REVITALISATIE
    SPECIALISATIE
    BEDRIJFSPARTICIPATIE

Scansense Tegenwind versus Voordewind Uitzichtloos versus Overzicht Kilte versus Ontpoppen Onzekerheid versus Helderheid Hoogmoed versus Inzicht Vermijding versus Genoegen Overvloed versus Invloed Omzeilen versus Aansporen Dwaalspoor versus Herkenning

Kwaliteitskeurmerk

Skiskills hanteert een klanten-kwaliteitskeurmerk; het verkregen predicaat luidt “Werkt Beter”. Zo spreken klanten hun waardering uit over het voorspoedige en onderscheidende verloop waarmee het wintersporten en/of de weerbaarheid geoptimaliseerd zijn.

De ‘skills’ voor de ‘ski’ waarderen deelnemers in de evaluatie gemiddeld met een 8 ½.

Met doortastende analyses en verdiepende leermaterialen dringt Skiskills goed tot de kern door, zodat sprake is van echt maatwerk.

Omdat Skiskills signalen doorgrondt die gewoonlijk niet boven water komen, leiden de aangereikte handvatten eerder en langer tot het gewenste resultaat.

Vanwege de voortdurende interactie met de deelnemer -gebaseerd op best practice en evidence-based methodieken- is elk vraagstuk aan te pakken, anders dan bij standaard lesprogramma’s.

Hoewel menigeen het oplossen van het gevolg essentieel acht, voorziet Skiskills met het aanpakken van de oorzaak in meer wezenlijke leerbehoeften.

Zich beter gehoord voelen en daardoor effectiever gaan handelen is een win-win situatie die zichzelf terugbetaalt.

Klantwaardering

Deelnemers wordt verzocht hun ervaringen met de trainer(s) en met hun leertraject in het bijzonder op het evaluatieformulier weer te geven.
Lees verder

Home   Back   Forward  Top