advisering

Advisering

bemiddeling

Bemiddeling

coaching

Coaching

training

Training

  • PERSOONLIJKE EN ORGANISATIE ONTWIKKELING
  • OPTIMALISATIE
    REVITALISATIE
    SPECIALISATIE
    BEDRIJFSPARTICIPATIE

Scansense Tegenwind versus Voordewind Uitzichtloos versus Overzicht Kilte versus Ontpoppen Onzekerheid versus Helderheid Hoogmoed versus Inzicht Vermijding versus Genoegen Overvloed versus Invloed Omzeilen versus Aansporen Dwaalspoor versus Herkenning

Portfolio

Title Here

Title Here

Title Here

Title Here

Relaties

Skiskills heeft een grote verscheidenheid aan opdrachtgevers uit het gehele land.
Frans Karremans, eigenaar van Skiskills, is verbonden aan:

  • (Club) SnowWorld
  • SnowSports Academy (Racing)
  • Skispirit

Speciale banden

Referenties

Marieke Stigter, oud-voorzitter van de Vereniging Industrie en Handel IJsselstein (VIHIJ) en eigenaar/ directeur van Stigho Electro BV te IJsselstein, kan vanuit verschillende invalshoeken referenties geven over Skiskills.

Samenwerkingspartners

Skiskills biedt samen met speciaal geselecteerde partijen een waardevol wintersportavontuur aan, die wederzijds belanghebbenden op het unieke leerconcept van Skiskills wijzen.
Lees verder

Samenwerkingsinitiatieven

In het kader van het samenwerkingsverband met branche-organisaties is Skiskills regelmatig initiator van activiteiten, waarvoor Skiskills support verkrijgt van diverse samenwerkingspartners en sympathisanten binnen de wintersportbranche, zoals:

Sponsoring

In het kader van het maatschappelijk betrokken ondernemen is Skiskills jaarlijks deelnemer van regionale Beursvloeren en sponsort Skiskills aanverwante organisaties binnen het maatschappelijk werkveld, zoals:

Kwaliteitskeurmerk

Skiskills hanteert een klanten-kwaliteitskeurmerk; het verkregen predicaat luidt “Werkt Beter”. Zo spreken klanten hun waardering uit over het voorspoedige en onderscheidende verloop waarmee het wintersporten en/of de weerbaarheid geoptimaliseerd zijn. De ‘skills’ voor de ‘ski’ waarderen klanten in de evaluatie gemiddeld met een 8 ½.

Klanttevredenheidspeil

Deelnemers wordt verzocht hun ervaringen met de trainer(s) en met hun leertraject in het bijzonder op het evaluatieformulier weer te geven.
Lees verder

Home   Back   Forward  Top